🎅20

Bilans:
-Zozole Hello Żelo Sticks
-Pianki JOJO
-Kawa
-Cola Zero
Razem: 639

 Wreszcie weekend. Cieszę się a z drugiej strony mam obawy. No nic jutro i pojutrze maks 2 posiłki. Co ma być to będzie. W pon jeszcze do pracy i luzik B) Eh oby wigilii w pracy nie było, pewnie będzie D:  

 Pogodziliśmy się z W... Rozumiem jej reakcje. Nie dziwię się. Opisałem to że chciałem się zabić idąc do pracy, jakby nic się nie stało. Egoistycznie zabrzmiałem i wgl. Przeprosiliśmy się oboje i już jest gites. Kocham ją bardzo i nie mogę sobie wyobrazić życia bez niej. Nawet ten jeden dzień nieodzywania się do siebie był ciężki :< No w końcu 5 lat się znamy.

 Tata do mnie dzwonił. Mówił, że sobie nie radzi z alkoholem, że dużo pije. Płakał.. mówił, że chciałby się nie obudzić. Ma problemy z sercem. Czasem go boli tak bardzo, że wydaje się mu, że umiera. Brakuje mu siły. Mówił, że jest samotny. Jutro jedzie na pogrzeb swojego kuzyna. A ostatnio stracił znajomego bliskiego. Jest mega przybity. Martwię się o niego. Ale nie wiem co mogę zrobić. Jestem na dobrej drodze, by go zachęcić do terapii. Ma świadomość tego jak alkohol go wyniszcza. I powoli się przełamuje z myślą, że sam z tego nie wyjdzie.

 To dość dziwne.. ale czasem mam wrażenie, że w naszej relacji to ja muszę pełnić rolę dorosłego. Jest wiecznym dzieckiem, tym typem człowieka, który ,,muchy by nie skrzywdził", po którym nikt by się nie spodziewał, że mógłby pobić własną żonę...
Nie byłby.
Gdyby nie alkohol.
Odwiedzę go przed świętami. Nie daleko mieszka.


Komentarze

  1. Mam nadzieje że namówisz swojego tatę na terapię!😊 Uzależnienie od alkoholu to straszne zło, ale trzymam za was kciuki! Oby się udało😊 Trzymaj się ciepło😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby udało Ci się namówić tatę na terapię. Praktycznie każdy nie radzi sobie z własnymi problemami. Nie ma nic złego w tym, aby poprosić kogoś o pomoc. Trzymam kciuki i powodzenia. Przyda się na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję sytuacji z tatą, to nie powinno tak wyglądać :( Trzymaj się jak najmocniej :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *