馃巺3

Uszanowanko :*

Rano ujrza艂em pi臋kny widok, skromny lecz wyzwalaj膮cy we mnie pozytywne emocje. 艢nieg za oknem *O* Wowoo Zerwa艂em si臋 o 9:20 pomimo, i偶 zasn膮艂em ko艂o 2:00 w nocy. Umy艂em swoje biurko pozamiata艂em w swoim pokoju. Poczyta艂em par臋 blog贸w. I poszed艂em do "pracy"

Mia艂em si臋 z W. nie spotka膰...

Ale nasz艂a mnie refleksja, 偶e to dziwne, 偶e nie chc臋 si臋 zobaczy膰 z kim艣 mi bliskim po tak d艂ugim okresie czasu. Kiedy my si臋 widzieli艣my ostatnio? dawno. Bycie z kim艣 cierpi膮cym z powodu problem贸w psychicznych jest najwa偶niejsze. Nie mog臋 ze wszystkiego wiecznie rezygnowa膰.

Nie by艂a na mnie z艂a, szczerze porozmawiali艣my.
Ciesz臋 si臋, 偶e zmieni艂em zdanie. By艂o fajowsko. Chuj 偶e mam do nadrobienia 12 h :'''3 (nie zale偶y mi zbytnio na tej robocie) <.< >.>
艢licznie jest na rynku w Krakowie. Po艂azili艣my sobie pogadali艣my. By艂a z nami D. mega mi si臋 z nimi rozmawia艂o. Mia艂em chwile 偶e ju偶 mia艂em do艣膰 i chcia艂o mi si臋 rycze膰 ze zm臋czenia no ale tak to jest gdy si臋 ma艂o je :'D Przesz艂o po jakim艣 czasie. T臋sknie ju偶 za W. Nie wiem kiedy zn贸w si臋 zobaczymy :<

Jestem zm臋czony. Porozmawia艂em te偶 chwilk臋 z moj膮 babci膮. Posprz膮ta艂em co艣 w kuchni. Poogl膮dam filmiki na YT i przed snem zajrz臋 jeszcze na wasze blogi :*

Jutro ostatni dzie艅 diety *-* Planowany limit 500 kcal. Dzi艣 by艂o Mono. Mam nadzieje, 偶e dobrze zrozumia艂em. Tak czy siak i tak zalicz臋. Bo jab艂ko to co艣 co dominowa艂o w dzisiejszym menu ;D

Bilans:
-Pieczywo chrupkie + jab艂ka pra偶one + cola zero
-Ry偶 br膮zowy + mus jab艂kowy
-Jab艂ka
Razem: 483

Trzymajcie si臋 i dbajcie o siebie :* ♥

Komentarze

  1. Ja te偶 zazdroszcz臋 艣niegu, uwielbiam zim臋 <3 Trzymaj si臋 :*

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nie znosz臋 zimy i 艣niegu w mie艣cie. Naj艂adniejsze zimy s膮 tylko na wsiach i innych odludziach.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

馃毈2

馃尭23馃尭

馃尭22馃尭