🎅10/11

Wczoraj straciłem znów nad sobą kontrolę. Obawiam się, że te święta również nie będą takie fajne jak mi się wydawało. Nie umiem już jeść jak dawniej. Trudno.

Nie byłem w robocie. Oglądałem filmy udostępnione przez Olcie i jeszcze jeden Moja przyjaciółka ana. Lubię oglądać rzeczy o tej tematyce. Powinny mieć odwrotny skutek... No cóż. Masochista ze mnie.

Eh jeśli wszystko dobrze pójdzie tego typu incydentów będę miał zaledwie i aż 4. W listopadzie było 8. Im mniej tym lepiej.

Bilans:
-Kawa
-Jajecznica
-Marchewki + Jabłko + kawa + cola zero
Razem: 484

Komentarze

  1. Jeśli lubisz filmy o tej tematyce to polecam "To the Bone" (2017)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałem Mega był *-* jak na razie mój ulubiony

      Usuń
    2. Mój też <3. A może tego nie oglądałeś: "Min lilla syster" (2015)? Też jest spoko.

      Usuń
  2. Oglądałam ten film. I też lubię filmy o tej tematyce :) Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja. Nowy rok nowy ja heheh. Zawsze chciałem być jednym z tych co stosują się do postanowień z 1 stycznia :D
    Fajnie ci, ja też muszę wreszcie taki rowerek sobie skołować. Kiedyś biegałem w miejscu podczas oglądania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *