🎅4

Uszanowanko :*

Ponarzekam dziś znów.

W nocy obudziłem sie koło 3 nie mogłem spać i słuchałem sobie muzyki. Zasnąłem koło 5. Rano wstałem o 8:30.

Nie poszedłem do pracy...

Źle się psychicznie czułem. Próbowałem wykorzystać dzień wolny. Ale ciągle prześladuje mnie uczucie, że wszystko jest ponad moje siły.

Jest mi wstyd, że z lenistwa zawalam obowiązki.

Z plusów, pogadałem sobie z babcią. Ostatnio strasznie ją odtrącałem. Widziałem, że sprawiam jej tym przykrość.

Ukończyłem te dietę.

Bilans:
-Pieczywo chrupkie + prażone jabłka + herbata malinowa
-Ciasto do tortilli + Szprot w sosie pomidorowym
-Tuńczyk w sosie własnym
Razem: 447/500


Komentarze

  1. Gdzie indziej możesz bezkarnie narzekać jak nie tutaj, zwłaszcza, że wiesz, ze ktoś to przeczyta i zrozumie, powie dobre słowo. Dlatego właśnie ja uwielbiam tą społeczność :)
    Problemy ze snem może są wywołane dietą. Może jakaś melatonina na lepszy sen?
    Bilans ekstra!!!! Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bede miał hajs to sie zaopatrzę. Tak ja też uwielbiam tę społeczność. Nie kiedyś nie myślałem, że będę do niej należał :> ♥

      Usuń
  2. Współczuję ci, obyś zdobyła to L4 jak najszybciej :<

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *