馃巺15

Odpowiadaj膮c na pytanie
bipolar_ef mam 142 cm wzrostu.

Nie wiem ile wa偶臋 teraz ale tak w granicach 35/38 Zwa偶y艂em si臋 nied艂ugo po poch艂oni臋ciu sporej ilo艣ci jedzenia. Ujrza艂em wtedy 38.8 v.v Ale potem zesz艂o do 36 kg wi臋c... kij wie. To i tak du偶o jak na m贸j wzrost.

 Nie wiem czy mam si臋 艣mia膰 czy p艂aka膰.
Jest mi ci臋偶ko bo 艣wi臋ta kojarz膮 mi si臋 g艂贸wnie z dobrym 偶arciem. Mam s艂ab膮 wole...

Bilans:

-1,5 obwarzanka
-z jakie艣 300g nutelli + 3 bu艂ki + g艂owa Miko艂aja + jeden kawa艂ek czekolady gorzkiej 
-sok domowy z pomara艅czy
-1 kawa艂ek pomara艅czy
Razem: tyjesz grubasie :*

Tak racjonalnie my艣l膮c. Jak nie rzuc臋 si臋 na s艂odycze to zostanie mi barszcz z uszami i par臋 klusek z makiem. ;v W drugi dzie艅 艣wi膮t pojedziemy do wujka i tam te偶 nie chc臋 by膰 znowu tym grubym dzieckiem, kt贸ry dojada za chudych i ci膮gle podchodzi do sto艂u, po ciasto, zamiast bawi膰 si臋 z kuzynami. Wgl nie lubi臋 je艣膰 jak ludzie na mnie patrz膮. Jak jem s艂odycze przy nich to uruchamia mi si臋 w m贸zgu my艣l, 偶e wszyscy teraz mnie oceniaj膮 ,,Jak mo偶e tyle je艣膰, jest taka gruba, powinna sie pohamowa膰" i mam ochot臋 sobie co艣 zrobi膰.

W 偶yciu mia艂em ma艂o sytuacji gdzie ludzie komentowali moj膮 wag臋. Raz m贸j najm艂odszy brat podbi艂 do mnie m贸wi膮c u偶ywaj膮c s艂owa ,,GRUBASIE" a gdy mu odpowiedzia艂em ,, ja nie jestem gruba" to on do matki ,,CZY ONA JEST GRUBA?! JEST PRAWDA?" [jestem transseksualist膮. Jakby kogo艣 dziwi艂o czemu 偶e艅sk膮 form臋 u偶y艂em]
Mama po chwili namys艂u ,,Nie, nie jest gruba. Jest szczup艂a. Wygl膮da normalnie"
Dzieci s膮 szczere. Nie to co doro艣li.

Pomy艣l臋 nad jak膮艣 diet膮 pro ana, 偶eby odci膮gn膮膰 umys艂 od "nieuchronnej zag艂ady". Cho膰 one si臋 sprawdzaj膮, gdy mam pewno艣膰 偶e b臋d臋 m贸g艂 zje艣膰 na obiad co ja chc臋. A nie wiem czy w nast臋pnym tygu b臋dzie mama jeszcze pracowa艂a. Tak mama u mnie gotuje obiady... Znaczy mog臋 przesz zwolni膰 j膮 z tego obowi膮zku. Nie mam ju偶 15 lat tylko 19馃う‍♂️.

Te偶 przez te dni widzia艂a, 偶e jem s艂odycze i obiady to troch臋 oswoi艂a si臋 z tym ze schud艂em i nie podejrzewa u mnie nawrotu  nie zdrowych nawyk贸w 偶ywieniowych. ED nie mam. Moja waga te偶 drastycznie si臋 nie zmieni艂a. To, 偶e b臋d臋 wa偶y艂 dos艂ownie wszystko podczas gotowania nie powinno nikogo chyba dziwi膰, bo helo艂 ja nie umiem gotowa膰 i jestem gruby xd

Poogl膮dam sobie jakie艣 fit kana艂y i zobacz臋 co jedz膮 chudzi ludzie, 偶eby si臋 zainspirowa膰. Zdrowiutkie 偶are艂ko te偶 smakuje dobrze ;) Poogl膮dam thinspiracje i porysuje sobie te pi臋kne cia艂ka. Pomy艣l臋 co mog臋 produktywnego jeszcze dzi艣 zrobi膰. Wczoraj na zaj臋ciach by艂o o projektowaniu stron internetowych. Mo偶e wdr膮偶臋 si臋 w temat troch臋 g艂臋biej.

Nie by艂o mnie dzi艣 w szk贸艂ce. Cykam si臋. Prowadz膮cy mia艂 w dupie, 偶e si臋 sp贸藕ni艂em, ale stary dziad kt贸ry ze mn膮 chodzi, wczoraj do mnie ,,nie do艣膰, 偶e na jedne zaj臋cia to jeszcze si臋 sp贸藕niasz. Znowu" No tak kurwa o 5:33 mam jedynego busa do Krakowa, kt贸rym mog臋 zd膮偶y膰 na 8. Nie b臋d臋 do chuja siedzia艂 2h w Krakowie, 偶eby by膰 na czas na pierdolone zaj臋cia. M贸wi艂em mu o tym. Typo nawet nie pami臋ta sk膮d jestem. Pyta艂 si臋 wiele razy czemu si臋 sp贸藕niam.

Ta szko艂a nie jest dla mnie. Ale to przez lenistwo mi si臋 tak wydaje.

 Staram si臋 my艣le膰 pozytywnie. Nie cierpi臋 siebie :) Wci膮偶 mieszcz臋 si臋 w moich ulubionych czarnych spodniach tak, wi臋c wszystko co schud艂em jest na sta艂e i do wakacji b臋d臋 chudy *-*

Chce ju偶 stycze艅. Chc臋 by膰 jednym z tych kt贸rym udaje si臋 spe艂ni膰 postanowienie noworoczne o zrzuceniu wagi. Nowy start. Nwm do jakiej wagi d膮偶y膰. Jak powiedzia艂em mojej bff 偶e chc臋 24 kg przy wzro艣cie 142 to zacz臋艂a mi m贸wi膰, 偶e umr臋 wa偶膮c tyle i 偶e to chore. Ale to tak jakby osoba z 162 cm schud艂a do wagi 44 kg, :v a z tak膮 wag膮 ludzie nie wygl膮daj膮 jakby zwiali z Auschwitz.

Jeszcze kilka godzin i koniec tego zasranego tygodnia >:( Oby wraz z nim odesz艂a ta zjebana faza na wpierdalanie i g艂odzenie.


Dzi臋ki wam za wsparcie i w og贸le jeste艣cie kochane. Kibicuj臋 wam 偶eby艣cie nie stawa艂y w miejscu jak ja, tylko ziup do przodu co raz bli偶ej do celu ♥ 

Komentarze

  1. 艢wi臋ta to dla nas wszystkich trudny czas :(
    Te偶 mam tak, 偶e nie lubi臋 je艣膰 przy innych
    Oby nadchodz膮cy tydzie艅 by艂 lepszy, trzymaj si臋 :*

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Trzeba jako艣 przetrwa膰 ten okres :< ♥ Wzajemnie UwU

      Usu艅
  2. Ja w 艣wi臋ta zawsze pr贸buje robi膰 dobre wra偶enie i nie wpierdziela膰. W tym roku mam o tyle dobrze, 偶e sama sobie jedzonko gotuj臋 na te 艣wi臋ta, bo jestem wege :p Powodzenia w osi膮gni臋ciu celu :*

    OdpowiedzUsu艅
  3. 38 kg to straszliwie ma艂o wa偶ysz. Co prawda to te偶 zale偶y ile masz wzrostu, ale to i tak ma艂o. Troch臋 to martwi膮ce.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. mnie te偶 to zmartwi艂o, tym bardziej, 偶e wiem jak wygl膮da samopoczucie osoby wbyt chudej i aktywno艣膰 w ci膮gu dnia..

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

馃毈2

馃尭23馃尭

馃尭22馃尭