馃巺30

Nowy rok- nowy ja.馃ぁ

Ju偶 przywyk艂em do tego, 偶e ka偶dy rok jest zjebany. Chce schudn膮膰. Licz臋 na minimum -8 kg do marca.

W pracy szybko zesz艂o. W domciu gra艂em w shakes & Fidget. Gram teraz w Hero Zero s艂uchaj膮c paradokument贸w. S艂ucha艂em sobie te偶 podcastu moich dw贸ch ulubionych typ贸w.

Nawet je艣li jutro zawale. To trudno. mam to gdzie艣, chce si臋 dobrze bawi膰. Nie mam ochoty na jedzenie. Przynajmniej na ten moment. Jutro mo偶e by膰 r贸偶nie. Nigdy nie wiesz kiedy cie z艂apie faza ,,A NAWPIERDALAM SI臉 BO CZEMU NIE" nienawidz臋 tego v...v Bff mnie strigerrowa艂a pisz膮c, 偶e b臋dzie du偶o s艂odyczy. Jak wyskakuje mi na yt filmik kt贸ry ma w tytule ,,BINGE" to mnie to tak od 艣rodka wrrrr. Jezu przyty艂em. Moje czarne spodnie s膮 teraz cia艣niejsze. Jeszcze wcze艣niej mi z dupy zaczyna艂y spada膰 a teraz czuj臋 jak w udach mnie cisn膮 i w biodrach. EH... nienawidz臋 siebie.

Bilans:
-Pierogi z truskawkami
-Marchewki
-Kawa
Razem: 421/500

Trzymajcie si臋 ♥

Komentarze

  1. Nie zak艂adaj z g贸ry 偶e Ci si臋 nie uda. Pijesz? Bo to niestety mocno rozluznia wol臋 :) 偶ycz臋 Ci wszystkiego dobrego w nowym roku i powodzenia w chudnieciu. Ja bym chciala do czerwca wa偶y膰 50 kg ale ka偶da zmiana b臋dzie lepsza ni偶 to co jest teraz

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. eh ci膮gl臋 o tym zapominam. :/ Nigdy nie pi艂em tak, 偶eby si臋 najeba膰. Dzi臋kuj臋 ♥ Powodzenia. Tak dok艂adnie. Jak to m贸wi膮, mierz wysoko, a zajdziesz daleko. Tak si臋 osi膮ga sukcesy ;D

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

馃毈2

馃尭23馃尭

馃尭22馃尭