馃巺29

>.....<

Tak wiem za pierwszym razem nie wypali艂o ale chc臋 uko艅czy膰 jak膮艣 d艂u偶sz膮 diet臋. Podoba艂o mi si臋 bycie na kr贸tszej. Nie b臋d臋 si臋 poddawa艂 nawet je艣li w ci膮gu tego okresu zdarzy mi si臋 "napad" po prostu zrobi臋 g艂od贸wki kt贸rego艣 dnia 偶eby ten b艂膮d naprawi膰.



-呕adnych napad贸w
-呕adnych wymiot贸w
-膯wiczenia minimum 20 minut dziennie.

Chyba nie wymagam zbyt wiele. :'D

A jak wyjdzie to zobaczymy.

Zacz膮膰 na nowo jest trudno. Jutro praca i mniej czasu na jedzenie.  Mamy te偶 nie ma= obiad nie jest problemem. 31 sylwester tak偶e spoko bo mam i艣膰 do pracy, a o 18 b臋d臋 u mojej bff. 1 te偶 luzik bo to po imprezie b臋d臋 mia艂 wym贸wk臋 ,,przejedzony jestem".

Bardzo t臋sknie za pustk膮 w 偶o艂膮dku i dum膮. Jak na razie czuje wstyd. Czuj臋 jak wszyscy mnie oceniaj膮. Zn贸w jestem t膮 znienawidzon膮 wersj膮 siebie, kt贸ra je za du偶o, obiecuje, 偶e to koniec i g贸wno z tego.

Trzymajcie si臋 do zobaczenia jutro ju偶 z bilansem ;D ♥

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

馃毈2

馃尭23馃尭

馃尭22馃尭