馃巺5

Uszanowanko :*

Dobrze, 偶e dzi艣 czwartek. Jako艣 ten dzie艅 prze偶y艂em. Czas w pracy nawet szybko zlecia艂.

Wczoraj m贸j tata przywi贸z艂 nam prezenty na miko艂aja :D S艂odycze... wzio艂em jak najmniej i tylko to co lubi臋 najbardziej. Pozwol臋 sobie na to w 艣wi臋ta.
Znalaz艂em prince polo w swojej szafce z przed paru mie艣, gdy te dary chowa艂em. Zapomnia艂em o nim XD

Jeba膰 s艂odycze.

Obym nie przyty艂 przez 艣wi臋ta zbyt wiele :< Boj臋 si臋..

Nie mam apetytu. Musia艂em si臋 dzi艣 zmusi膰 by co艣 zje艣膰. Zjad艂em spore 艣niadanie. Mama chodzi艂a podenerwowana i ostatnio zwraca艂a mi uwag臋, 偶e na 艣niadanie jem za ma艂o, wi臋c nie chcia艂em jej prowokowa膰.

Po tej diecie czuj臋 si臋 jaki艣 taki przygotowany na to jak maj膮 wygl膮da膰 moje bilanse itp. Ju偶 przywyk艂em do z g贸ry narzuconej kaloryki. I mia艂em takie my艣li dzi艣 po 艣niadaniu ,,eh tyle kcal 偶e masakra ile mi zostanie na obiad? Oh zapomnia艂em. Mog臋 ju偶 je艣膰 ile chc臋."

Bilans:
-P贸艂 kajzerki + pra偶one jab艂ka
-Jab艂ka
-Cola zero + Kawa
Razem: 381

Trzymajcie si臋 UwU


Komentarze

  1. Niemo偶liwy jeste艣 ;D Prince polo bunkrowa膰 w szafie miesi膮cami! Daj mi troch臋 tej wytrwa艂o艣ci i oboj臋tno艣ci na te cholerne s艂odycze...
    Warzywa, Ch艂opcze, jedz. Trzymaj si臋!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Heheh to si臋 nazywa skleroza. XD Z ch臋ciom bym ci da艂 ♥ Postaram si臋 je wple艣膰 do jad艂ospisu.

      Usu艅
  2. Ja te偶 bym nie da艂a rady tyle czasu mie膰 schowanych s艂odyczy. W przyp艂ywie biedy studenckiej pod koniec listopada przegrzeba艂am wszystkie szafki xd. A bilans jak zawsze ekstra! Powodzenia!

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

馃毈2

馃尭23馃尭

馃尭22馃尭