馃巺13

Bilans:
- Ry偶 z kurczakiem i sosem pieczarkowym
- Budy艅
- Winiary barszcz
- Marchewki
- Bu艂ka pszenna
Razem: 800!!

Jutro zjem mniej. Przera偶a mnie ta liczba. A jednocze艣nie jad艂bym dalej. Apetyt mi wr贸ci艂 :((((( chc臋 偶eby zn贸w znik艂. Mo偶e wreszcie zaczn臋 bra膰 te antydepresanty XDDDDD Jeden skutek uboczny to w艂a艣nie brak apetytu. Warto XDDD

 Og贸lnie staram si臋 je艣膰 do 600 kcal na dzie艅 ale takie 800/900 mog臋 sobie pr贸bowa膰 wybaczy膰.

 Wci膮偶 odczuwam skutki wczorajszego przejedzenia. Rano obudzi艂 mnie piek膮cy b贸l w prze艂yku. Zgaga(?_?)Czuj臋 si臋 jak gruba 艣winia.

 By艂em w pracy. To by艂a dobra decyzja. Teraz tylko przetrwa膰 noc.

 Ogl膮dam sobie boku no hero Academia. Uwielbiam to anime w ka偶dym odcinku mnie co艣 stresuje >;v to dobrze znaczy, 偶e umiej膮 w fabu艂e XD  Fajnie, 偶e nowy sezon jest :D Todoroki to m贸j m膮偶. Przypomina mi moj膮 ukochan膮 posta膰 z dzieci艅stwa, kt贸ra by艂a moim autorytetem- Zuko *-*, wi臋c dzi臋ki temu i on znalaz艂 si臋 na li艣cie moich ulubionych postaci ;3 Ale ten #nohomo xd Jest chyba tylko jedna posta膰 kt贸rej szczerze nienawidz臋, Mineta -...- jeden wielki zbi贸r nie 艣miesznych zboczonych 偶arcik贸w i nic wi臋cej, a reszta jest fajna nawet Deku xd. Chc臋 mie膰 wszystkie tomy tej mangi >:3

Jutro s膮 zaj臋cia. Do 11. Mniej czasu na jedzenie. Dzi艣 sobie w co艣 pogram i co艣 na szybko po szkicuje. Musz臋 wr贸ci膰 do codziennych 膰wicze艅 bo anatomia le偶y i wgl wszystko w moich pracach xd Ostatnio dosta艂em fajny szkicownik. Bia艂y na sprali i w kszta艂cie kwadratu. Oby nikt nie zagl膮da艂. Zacz膮艂em z grubej rury xD Jakie艣 pi臋kne ilustracje, weso艂e i kolorowe? EEE GDZIE TAM!!! DEPRESYJNY SYF i NIE STARANNE G脫WNO, TO JEST TO :DDD

Jezu waga w niedziele b臋dzie pewnie +2 kg X.X Bo偶e jak zobacz臋 jednak 35 kg na wadze w niedziele rano, to b臋d臋 rycze膰 ze szcz臋艣cia. X'D W zesz艂ym tygu by艂o ju偶 34,8 :(((((

:*

Komentarze

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

馃毈2

馃尭23馃尭

馃尭22馃尭