馃巺31

Bilansu dzi艣 nie b臋dzie :< Wybaczcie. Robi艂em pomiary i wysz艂o +0,5 cm t艂uszczu w udach T~T W ile mog臋 to cofn膮膰? :< chce moj膮 wag臋 z powrotem.

Stwierdzam, 偶e jestem strasznie nie ogarni臋ty 偶yciowo. W sensie tak. Wczoraj co艣 pan kt贸ry pracuje ze mn膮 m贸wi艂, 偶e go nie b臋dzie po 12 ja siedz臋 zwykle do 15. Ale s膮 inni ludzie jeszcze. Jedna nie przysz艂a i nie b臋dzie jej 2 tygodnie. My艣la艂em, 偶e kto艣 przejdzie tu z dzia艂u papeterii i zajmie si臋 dzia艂em reklamowym.
Przychodz臋 do pracy, a go艣ciu mi m贸wi, 偶e co ja tu robi臋, 偶e szefowa my艣la艂a, 偶e przyjd臋 wcze艣niej skoro o 12 zamykaj膮. A ja takie co?! xd

Ale by艂o mi wstyd strasznie. Bo ona sobie pomy艣la艂a, 偶e nie przyszed艂em i za艣 nie powiadomi艂em jej o tym, 偶e nie b臋dzie mnie. :< ... i nie posz艂em po wyp艂at臋 xDDDDDDDDD Wiecie bo ja tam nie pracuje jako normalny pracownik, tylko po znajomo艣ciach dorabiam. Z normalnej roboty dawno by mnie wywalili xd.

Chodzi艂em sobie tak to i nabi艂em 6 ty艣 krok贸w UwU. Ale nie by艂bym sob膮 gdybym nie....


yup....

Motywacji mi nie brak ale z samodyscyplin膮 jest ju偶 gorzej... Diet臋 kontynuuj臋. Wymy艣l臋 dla siebie jak膮艣 kare. G艂od贸wka musi wej艣膰 jutro. Bez gadania. Co艣 opr贸cz tego jakie艣 膰wiczenia? No nwm nie mam na nie pomys艂u.
Eh t臋skni臋 za jazd膮 na rowerze. bardzo chc臋 do tego wr贸ci膰. Mam zepsuty. Mo偶e uda mi si臋 go szybko naprawi膰. Bo to w sumie kwestia wymiany d臋tki. Mam tak膮 nadzieje. Chcia艂bym te偶 kt贸rego艣 dnia zrobi膰 sobie marszo-bieg. Biega膰 si臋 boj臋 xd nwm po prostu czuj臋 偶e nie dam rady d艂u偶ej ni偶 2 minuty XDDD

Szcz臋艣liwego Nowego Roku. 呕ycz臋 wam by si臋 wasze marzenia spe艂ni艂y w tym 2020r. Oczywi艣cie nic nie przychodzi samo z siebie tak偶e jeszcze 偶ycz臋 du偶o wytrwa艂o艣ci ;*

Komentarze

  1. Problemy z samodyscyplin膮, sk膮d ja to znam xd
    Ja te偶 t臋skni臋 za jazd膮 na rowerze, kocham to <3
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsu艅
  2. Problemy z samodyscyplin膮, to dla mnie codzienno艣膰 xd
    Ale nowy rok i powinni艣my si臋 wzi膮膰 za siebie. Mo偶e to co艣 da.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsu艅
  3. U mnie bieganie trwa nawet kr贸cej ni偶 2 minuty xD dlatego wybieram inne aktywno艣ci jak w艂a艣nie jazda na rowerze ale to wiosn膮 i latem. Czekam na ten koniec zimy. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

馃毈2

馃尭23馃尭

馃尭22馃尭