🎅23

 Zorganizowano w pracy wigilię. Odbyła się w restauracji. Głupio było mi się wymigiwać. Trudno. Jutro też jest dzień. Można dalej walczyć. Dostaliśmy jakieś drobiazgi od szefa :3 Bardzo miły gest.
 Jutro- jeść z umiarem. Żadnych słodyczy. Nie zasłużyłem HAH :D Chcę żebyście miały dobry humor- pomimo problemów itp. Tak więc łapcie thinspiracje i ściskam was bardzo mocno. Dziękuję wam za wsparcie jakie od was otrzymałem. Bardzo wiele dla mnie znaczą wasze komentarze ♥ Wszystkiego dobrego. Mile spędzonego czasu. Odpoczynku i fajnych prezentów :D No i oczywiście wytrwałości╰(*´︶`*)╯



















Komentarze

  1. Wesołych Świąt! Dużo zdrówka, smacznego jedzonka, superowych prezentów i wszystkiego czego pragniesz ;-)

    Ania, xoxo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już po świętach, ale dziękuję. Ja jakoś nie lubię takich wigilii pracowniczych, jedyny plus, że ja swoją miałam w trakcie pracy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie jest mega! Lubię oglądać thinspiracje, dają mi siłę do walki z kg.

    Jak tam po świętach? Napisz coś:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *