馃巺22

Im bli偶ej 艣wi膮t tym bardziej moja motywacja spada :< Dzi艣 prawie si臋 uda艂o. Ale dosta艂em czekolad臋 od wujka. Moj膮 ulubion膮.. oreo milk臋. Zjad艂em j膮 ca艂膮 >.<

Przesta艂em si臋 stara膰 :(

Chc臋 te 艣wi臋ta potraktowa膰 jako fajne wyzwanie, a nie ogromny problem :( W 艣wi臋ta du偶o jem. W wigilie nawet je艣li u nas nie ma za du偶o potraw i tak zjadam co jest w sporych ilo艣ciach. Okej spoko schud艂em. Mam t臋 najni偶sz膮 wage w grudniu od lat. Super. Nie mog臋 spocz膮膰 na laurach. Nie jestem chudy. Chce poczu膰 t臋 dum臋 z siebie, 偶e nie uleg艂em swojej "tradycji".

Ca艂y dzie艅 mino艂 mi na graniu w Shakes & Fidget. Moi bracia graj膮 i chcia艂bym si臋 jako艣 z nimi zintegrowa膰. Naprawd臋, nasz kontakt ogranicza si臋 do ,,Cze艣膰" ;___; Mati jeszcze mi co艣 poopowiada czasem ale Arek nie.

Wkurwia mnie to, 偶e dla nich jestem ,,siostr膮".

Nie chc臋 by膰 dziwad艂em.

Wol臋 umrze膰 ni偶 tak 偶y膰.

Eh po rodzicach odziedziczy艂em najgorsze cechy X''''D

Wczoraj moja bff zaprosi艂a mnie na sylwestra do siebie. Z A. zako艅czymy 3 rok z z rz臋du :> Bo w 2016 mieli艣my... ale co艣 mi od jeba艂o i odwo艂a艂em plany w ostatniej chwili....
M. i D. si臋 nie odzywaj膮, tak偶e sami we dw贸ch ;3 Jak na no lif贸w przysta艂o, b臋dziemy siedzieli u niej w domu i grali w gry xd W tym roku jednak b臋d膮 prawdziwe % hihi.

Oks to mi艂ego poniedzia艂ku 偶ycz臋 :*



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

馃毈2

馃尭23馃尭

馃尭22馃尭