馃巺8 TW:

:DDD jak co艣 sie zjebie to musze dojeba膰 bardziej.

Nosz kuhwa.

I tak mia艂em sporo takich dni w ci膮gu miesi膮ca i chud艂em. W jeden dzie艅 nie przytyje du偶o. W przysz艂y weekend b臋d臋 mia艂 zaj臋cia chyba, a jak nie to i tak se pojad臋 do krakowa, a w weekend przed 艣wi臋tami ja zrobi臋 obiad.

I zaczn臋 膰wiczy膰 codziennie. I 艣rodek na przeczyszczenie.

No zajebi艣cie.

Mama zrobi艂a pieczone ziemniaki na oliwie z oliwek nwm ile kcal ale szacuj膮c to z 650 na oko plus pol臋dwiczka z kurczakiem czy co a na 艣niadanie zjad艂em broku艂 z sosem czosnkowym i wypi艂em kawe milke. Czyli ponad 1000 kcal.

Moja bff mnie podpuszcza. 呕eby sobie diete odpu艣ci膰. ,,I tak popsu艂e艣. Zr贸b cheat day"

Tak bardzo chc臋 si臋 z domu wyprowadzi膰. Nienawidz臋 siebie mia艂em okazje unikn膮膰 kalorycznego 偶arcia. Mog艂em ugotowa膰 pierog贸w i zje艣膰 z babciom i bratem. Ale nie trzeba by艂o to ola膰. Nigdy wi臋cej nie odpuszcz臋 sobie. Nigdy wi臋cej nie chce je艣膰 czego艣 czego kalorii nie jestem pewien.

Tak dobrze mi sz艂o

Nawet nie mam ochoty je艣膰 s艂odyczy ale teraz czuj臋 przymus. Nie wiem jak to wyja艣ni膰. Ch臋膰 samookaleczenia? Pokazania sobie powagi sytuacji?

Szykuje si臋 bardzo z艂a noc.

B臋d臋 gruba 艣wini膮 ju偶 zawsze.

chce si臋 zabi膰..

bardzo chce sie zabi膰

w chuj

Czuj臋, 偶e nie tylko siebie zawodz臋. Nienawidz臋 pisa膰 po raz kolejny 偶e zjeba艂em to taki wstyd, 偶e ja pierdol臋.

Podsumowuj膮c tydzie艅

Binge: (1)
- 8.12.2019

Waga:
-1.12.2019: 36,5
-8.12.2019: 34,8
Razem: -1,7 kg

Jutro g艂od贸wka na sto procent. Mamy nie ma bo w pracy, wiec si臋 uda.

Komentarze

  1. 1000 kcal to jeszcze nie dramat. B膮d藕 dla siebie mi艂y.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nie zjad艂e艣 wcale a偶 tak du偶o. A waga? Wow, nie wiedzia艂am, 偶e wa偶ysz tak niewiele. I ciebie waga naprawd臋 spada, a偶 zazdroszcz臋.
    Odezwij si臋 do mnie na gg.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

馃毈2

馃尭23馃尭

馃尭22馃尭