🎅19

 Czwartek. No spoko. Nic się nie działo. Po staremu. Psychicznie też po staremu. Nie odzywam się do W. ona do mnie też nie. Tak będzie lepiej...

 W te święta będziemy mieli żywą choinkę. Ozdobioną w tradycyjnych barwach, czyli czerwień i złoto. Od kilku lat było na biało i fioletowo. ;3 Fiolet to ulubiony kolor mojej mamy. Cały dom jest pełen lawendy i rzeczy z nią związanych. Nawet dom mam pomalowany na fioletowo. Ah ta mama UwU♥

 Mam nadzieje, że upieczemy wspólnie z mamom pierniczki ^u^ Lubię je dekorować. Jeść też ;D

Nie czuję świąt. :<

 Chciałbym sobie jeszcze porysować. Jak wyjdzie coś przyzwoitego to wam pokażę jutro UwU. To mój jedyny życiowy skill xd

Bilans:
- Pieczywo chrupkie + Prażone jabłka
- Pianki jojo + budyń waniliowy + Marchew
- Marchewki
Razem: 627

Trzymajcie się :*

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *