Zwyczajnie

 Dziś nic specjalnego się nie działo. Wstałem sobie o 9 poszedłem mamie po zakupy i na 11 pojechałem do psycholog. Tym razem wywiad, wiecie podstawowe pytania, rodzina relacje itp. Jutro test osobowości do 21. Oby busy były potem bo przypał.

W domu yt, kompilacje cringowych filmików, boruciak, i jacyś nagrywający msp.

TAK OGLĄDAM GAMEPLAYE Z MOVIESTARPLANET.

xd we mnie

Pisanko z moimi przyjaciółkami.
Za ras znów będę patrzył za przepisami na Halloweenową imprezke.

Bilans:
Cola zero 1l
Barszcz czerwony
Ziemniaki
Budyń czekoladowy Słodka chwila
Razem: 519

Trzymajcie się ♥ 

Komentarze

  1. Jak nie będzie busa, zawsze można wrócić stopem ^^ Nigdy nie oglądałam gameplayów z MSP, ale zdarza mi się oglądać Simsy xd
    Jaki piękny bilans <3
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pomyślałem o tym ;) Też mi się zdarza xd ♥

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *