🦋29🦋

Uszanowanko!

Trochę bardziej produktywny dzień w mym życiorysie. Wstałem później niż chciałem bo o 10 -.-... Trudno ale zdążyłem sobie posiedzieć na yt i nie spóźnić się na 13 do Krakowa.

Byłem u psychiatry. Dutilox biorę zbyt krótko więc, przypisał mi więcej i gdyby za 2 tyg nie było efektów żadnych jak teraz to mam podwoić dawkę. Mówił, że w moim przypadku 1 raz na tydzień terapia to za mało. A pół roku czekania na nfz no to szkoda czasu. Powiedział bym spróbował zakwalifikować się w ośrodku psychoterapii. Jest tam oddział dzienny i trwa to 3 miesiące. Nie będę tam zamknięty. Chyba to jest od 8- do 15. Zajmują się leczeniem zaburzeń odżywiania, dystymii, jakiś nerwicowych i zaburzeń osobowości.  Próbować można, ale na pewno nie teraz. Na razie jest git xd

Potem udałem się do galerii zobaczyć co jest w sklepach. Byłem podjarany, bo miałem kase i mogłem sobie coś fajnego kupić. Mój nastrój się pogorszył gdy zobaczyłem te tłumy ludzi.. Spotkałem również A. bo wracała z mieszkania do domu rodzinnego. Było miło, połaziliśmy po sklepach. Ja kupiłem sobie tylko czarną czapkę w croppie. Uwielbiam ten sklep. Ciuchy w H&M tez mi się podobają. No i Bershka też jest git. Gadaliśmy sobie. Mieliśmy razem wrócić z Krakowa. Mieszkamy w tej samej wsi. Ale kuźwa bus mnie nie wzioł :''''> ją tak. grrrrrrr.

Pojechałem do Myślenic kupić z konkretnego sklepu klej na gorąco. Mama mnie prosiła.

Wróciłem dość późno bo po 18. Czytam sobie teraz o depresji podwójnej, tak jest coś takiego xDD. Wcześniej oglądałem filmiki gdzie osoby z zaburzeniami odżywiania pokazywały swoje posiłki. Jakieś Mukbangi i Dwóch Typów Podcast. Poczytam jeszcze wasze blogi i pójdę spać :*

Dietowo dobrze. Nie byłem głodny. Nie było mi słabo. Nie jadłem nic, aż do powrotu do domu. Dziwne. Czuję jakby coś zalegało mi w jelitach. Nie wiem brzuch nie jest płaski. No trudno przejdzie.

Bilans:
Marchewki
Tuńczyk rozdrobniony w wodzie
Jabłko
Cola Zero 500 ml
Razem: 250/300

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *