🦋18/19🦋

 Byłem u psycholog na wyniki testu. Wyszło, że nie mam zaburzenia osobowości ale, że mam depresje. :v A no spoko i zaleciła by pogłębić diagnozę. No coś tam napisała, że mam specyficzną budowe osobowości przez którą pogłębiają się moje objawy. UPSS

We środę spotkam się z W. JEjejeej tęsknie za nią. Za ras idę z nią na msp na chata.

Moja mama od zeszłego tygodnia pomaga w sklepie u swojej koleżanki, więc do 18 jej w domu nie ma, przez co mogę jeść co chcę. Cieszy mnie to.

Dziś oglądałem 1 sezon The end of the f****** world. Podobało mi się to. Dziwne i posrane. Alyssa mi przypomina W. xddd Obie tak samo słodkie i powalone hihi♥. W. już mi zdradziła że James żyje XD ehhhhhh

Bilans (18.11.2019)     
2x Zupka vifon
Cola zero
Kawa
Razem: 700
                          
Bilans (19.11.2019)
30g bułki
15g pasztetowej duda
Zupka vifon
3x Kawa
4x guma orbit
Razem: 750

Trzymajcie się ciepło ♥

Komentarze

  1. Uwielbiam ten serial <3 Niedawno wyszedł drugi sezon, ale jeszcze go nie oglądałam.
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *