馃22/23馃

Odpowiadaj膮c na pytanie M. to zupki kt贸re uwielbiam (mam nadzieje 偶e ja dobrze licze kcal XDDD)
Warto艣膰 energetyczna na 100g 46 kcal skoro w opakowaniu jest 60g produktu to wychodzi 偶e zupka ma ~28 kcal. Jadam te偶 takie kt贸re maj膮 na 100g 70 kcal. Najbardziej smakuje mi curry. S膮 tanie i mo偶na je kupi膰 chyba w ka偶dym spo偶ywczaku

Dzi艣 nie wiem ile zjad艂em. Na obiad zam贸wili pizze z Toscani. Tak wi臋c mog臋 jednie napisa膰 co jad艂em.

- Kanapka z powid艂ami 艣liwkowymi 艂owicz
- 2 kawa艂ki pizzy
- gumy orbit
- woda z cytryn膮

Mia艂em spory problem by nie rzuci膰 si臋 na jedzenie i nie na偶re膰 si臋 jak dzika 艣winia. Du偶o zjad艂em to fakt ale nie s膮 to ilo艣ci przez, kt贸re jednego dnia przytyje dos艂ownie wszystko co uda艂o mi si臋 zrzuci膰. Robi艂em co mog艂em by si臋 czym艣 zaj膮膰 i odwleka膰 decyzje czy zje艣膰 co艣 czy nie.
Jutro urodzinowa impreza brata. Co z tego? Mo偶e b臋dzie szansa by zje艣膰 ma艂o i schudn膮膰? Mo偶e uda mi si臋 zje艣膰 w ci膮gu dnia jeden kawa艂ek tortu i nic wi臋cej? Nie wiem. Musz臋 by膰 otwarty na mo偶liwo艣ci. Staram si臋 nie wpada膰 w panik臋.

W nast臋pnym tygodniu zn贸w mama b臋dzie chodzi艂a do pracy co daje mi mo偶liwo艣膰 jedzenia do 300 kcal :>

Bilans (22.11.2019)
-Kanapka z powid艂ami 艣liwkowymi
-Kawa
-Frytki
-Kajzerka
-Gumy orbit
Razem: 350

Dzi臋kuj臋 wam za wszystkie mi艂e komentarze i s艂owa wsparcia jakie od was otrzymuje ♥
Trzymajcie si臋 UwU

Komentarze

  1. Nie chc臋 ci臋 martwi膰, ale podana kaloryczno艣膰 jest w 100g, ale gotowego produktu, a nie suchego. Nawet tutaj pode艣l臋 ci link do wa偶enia: http://www.ilewazy.pl/porcja-zupy-blyskawicznej-kurczak-zloty
    Dlatego tak mnie zdziwi艂a taka ma艂a ilo艣膰 kalorii w twoich bilansach, bo ja sama zrezygnowa艂am z tych zupek, bo jedna ma ponad 300 kcal.
    Przepraszam, 偶e o tym m贸wi臋, ale dobrze, 偶eby艣 o tym wiedzia艂!
    Trzymaj si臋 ciep艂o.
    ~Mirabelle

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dobrze 偶e m贸wisz mi to teraz. Musz臋 jak najszybciej naprawi膰 swoje b艂臋dy i nauczy膰 si臋 dobrze liczy膰 kalorie. Jakim艣 cudem i tak schud艂em. No nic. Gupi zawsze ma szcz臋艣cie X'D

      Usu艅
    2. Nie ma za co, ciesz臋 si臋, 偶e mog艂am pom贸c!

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

馃毈2

馃尭23馃尭

馃尭22馃尭