馃12馃

Kolejny dzie艅 z cyklu paso偶yta :> Jak codzie艅 wegetowa艂em sobie. W "pracy" nudy. W domu mamy nie by艂o ale i tak zjad艂em obiad z babciom, 偶eby sp臋dzi膰 z ni膮 troche czasu. Potem pisa艂em na MSP z tak膮 jedn膮, bardzo fajna jest. Ciekawi mnie jakie ma MBTI xd Potem ogl膮da艂em Grgml i Indigo Puff'a. Ogl膮da艂em te偶 jeden odcinek TOP MODEL. Nigdy nie s膮dzi艂em, 偶e mi si臋 to spodoba. 艢wiat bjuti guru i wgl te ceregiele to nie moje klimaty xd Przypomina mi to troszk臋 Totaln膮 pora偶k臋 XDDD Tak wiem dziwinie. Zawodnicy mieszkaj膮 razem z dala od rodziny, dramy, jacy艣 dziwni prowadz膮cy. Zawsze jak jest scena 偶e jaki艣 zawodnik wypowiada si臋 o czym艣 i s膮 te napisy imie latka i z k膮d pochodzi to wyobra偶am sobie ich siedz膮cych w kiblu jak w tej kresk贸wce XDDDD.

Pisa艂em z W. Chyba w 偶yciu nie da si臋 nie mie膰 osoby kt贸r膮 chcia艂oby si臋 zajeba膰. Nie chce krzywdzi膰 W. xdd Tylko typa z kt贸rym by艂a. Bardzo j膮 skrzywdzi艂, zn臋ca艂 si臋 nad ni膮 psychicznie i fizycznie. Skurwiel. Trzeba by膰 na prawd臋 p贸艂 m贸zgiem 偶eby wyzywa膰 lask臋 z ED od grubas贸w. A 膰wier膰 m贸zgiem by bi膰 innych gdy s艂owa wystarczaj膮. Jestem z艂y na W. 偶e zn贸w si臋 wci膮gn臋艂a i na siebie 偶e nie mog艂em nic zrobi膰 gdy potrzebowa艂a wsparcia :< Mam wra偶enie 偶e im d艂u偶ej tak prokrastynuj臋 tym mniej mog臋 zrobi膰 dla moich bliskich. Nie mam 偶adnego usprawiedliwienia, nie chce mi si臋 i tyle.

Moje granice s膮 absurdalne. Przera偶a mnie wszystko. Troszk臋 jakby jeden schemat powtarza艂 si臋 w ka偶dej dziedzinie mojego 偶ycia. Wiecie  przypomina to ten moment w kt贸rym nie chce si臋 i艣膰 do szko艂y a wy musicie. Budzi was dzwonek a wy po mimo i偶 ze stresu nie zasypiacie i tak le偶ycie a偶 jest za p贸藕no.

呕yletka posz艂a w ruch. Zasno艂em dopiero ko艂o 3 w nocy :''''D

Bilans:
-4x pier贸g z serem
-2x zupki vifon
-2X Kawa
Razem: 936

Komentarze

  1. Ja bardzo cz臋sto zastanawiam si臋 nad MBTI albo typem enneagramu ludzi, kt贸rych znam ^^
    Ehh, 偶yletka nie dobrze... :( Mam nadziej臋, 偶e nie poci膮艂e艣 si臋 za mocno.
    艢ciskam <3

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

馃毈2

馃尭23馃尭

馃尭22馃尭