馃14馃

CI臉呕KO BARDZOO. Z jednej strony czuj臋, 偶e si臋 za ras rzuc臋 na co kolwiek co jest w domu, a z drugiej PO PROSTU NIE MAM OCHOTY JE艢膯 TO NUDNE I B臉D臉 呕A艁OWA艁. Przez ca艂y dzie艅 by艂o ok wywali艂em obiad do kosza zjad艂em zupke chi艅sk膮 i przyszed艂 wiecz贸r i my艣l ,, mam ochot臋 na milke" do 21:30 sie wstrzymywa艂em ale w ko艅cu poszed艂em do sklepu z nastawieniem 偶e cho膰 na chwile b臋dzie fajnie a potem to jako艣 b臋dzie. SKLEP DO 21 a reszta zamkni臋ta. Porycza艂em si臋 XDDDD. Boj臋 sie 偶e od rana jutro b臋de musia艂 walczy膰 z t膮 nie zaspokojon膮 potrzeb膮.
 Babcia mnie masakrycznie wkurza swoj膮 "KOCHAN膭 APODYKTYCZNO艢CI膭" Jak nie matka to ona. Nawet ju偶 nie wiem czy nie wol臋 surowo艣ci mamy.
Wkurwia mnie tez to 偶e mimo i偶 nie jem du偶o waga kurwa ro艣nie. No ja pierdole.
Jestem wkurwiony, a偶 mi wstyd aghhhhh XDDD

Bilans:
2x Zupka vifon
Durny sok z gruszk膮 i jablkiem
kanapka z powid艂ami 艣liwkowymi
2x Kawa Jacobs Milka
2x Herbata
Pare 艂y偶ek ki艣lu truskawkowego
Razem: 1051/1200

Trzymajcie sie i dbajcie o siebie :*









Komentarze

  1. Trzymaj si臋 i nie poddawaj, ochota na milk臋 pewnie sama minie, musisz tylko to przetrzyma膰 ^^ Powodzenia :*

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

馃毈2

馃尭23馃尭

馃尭22馃尭