🦋13🦋

Dzień minoł mi prawie jak każdy inny. MSP i yt. Martwi mnie, że W. dziś nic nie pisze, mam nadzieje, że śpi i nic sobie złego nie zrobiła i nie zrobi.
Jestem ciekaw co się jeszcze spierdoli. Moja ciocia, po raz kolejny wylądowała w szpitalu. Od jakiegoś czasu podawali jej morfinę w dużych dawkach. Miała przeżuty na całe ciało, była minimalna nadzieja. Dziś o 15 zmarła. Pogrzeb jest w sobote.

Bilans:
-Sałatka z kebaba (??? nwm ile kcal)
-Kawa jackobs
-2x zupka vifon
Razem: ??? 

Trzymajcie się, dbajcie o siebie. Miłego wieczorku ♥

Komentarze

  1. Oby z W. było wszystko dobrze. To kochane z Twojej strony, że tak się o nią martwisz <3
    Przykro mi z powodu cioci :(
    Trzymaj się mocno <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *