馃30馃

Uszanowanko :*

Dzi艣 sobie 艂azi艂em po galerii i by艂em na zaj臋ciach. Tym razem uroczy staruszek mi nie przeszkadza艂. Nie lubi臋 tam chodzi膰 xd Czuj臋 偶e to marnowanie kasy i to wszystko co tam robimy ogarn膮艂bym w domu. Ale to pocz膮tki. Im mniej wiesz tym wi臋cej wydaje si臋, 偶e umiesz. Ja nie wiem po prostu ile nie wiem. 

Moja waga od kilku dni co艣 odkurwia艂a, wi臋c kupi艂em now膮. Sporo bajer贸w xd BMI, % tkanki t艂uszczowej, oraz wody i podstawowe zapotrzebowanie energetyczne. Moje jest niskie, jak ja, bo ok 1600 :/

Dietowo luzik arbuzik. Tylko czekam kiedy co艣 si臋 zpieprzy Dawno nie by艂o napadu XDDDDD Troch臋 t臋sknie za jedzeniem tego czego si臋 chcia艂o. Ale za ras jak o tym pomy艣l臋 mam wyrzuty sumienia. Postanowi艂em, 偶e chc臋 wytrzyma膰 do 24 grudnia, by schudn膮膰 jak najwi臋cej si臋 da. Chc臋 偶eby te 艣wi臋ta by艂y udane. >:(

Jutro b臋d臋 w domu. Nie wiem jak b臋dzie z jedzeniem. Czy obiad b臋dzie wsp贸lny? Czy 艣niadanie b臋d臋 musia艂 zje艣膰?
 Jutro mog臋 zje艣膰 do 450 kcal. Troch臋 si臋 boj臋, wi臋c uzna艂em 偶e zamiast MONO dam 450, a MONO b臋dzie jednym posi艂kiem. No 偶eby nie uzna膰 偶e skoro zjad艂em jakie艣 poni偶ej 1000 co艣 to wszystko posz艂o si臋 jeba膰 i id臋 si臋 na偶re膰 jak dzika 艣winia. Czasem trzeba hackowa膰.

Og贸lnie czu艂em si臋 dzi艣 dobrze. Ale dzi艣 ju偶 g艂贸d mi dokucza艂, plus ma艂o pi艂em wody. :/

Bilans:
Bor贸wki ameryka艅skie
Tu艅czyk rozdrobniony w wodzie
Marchewki
Szprot w sosie pomidorowym
Razem: 329/400

Trzymajcie si臋 i dbajcie o siebie ♥ :*


Komentarze

  1. Do 24 grudnia jeszcze sporo czasu, mo偶esz du偶o osi膮gn膮膰 ^^ Pi臋kny bilans. Powodzenia :*

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jestem dobrej my艣li UwU Dzi臋kuj臋 ♥

      Usu艅
  2. Ja mam starodawn膮 wag臋, wi臋c widz臋 jak schudn臋 co najmniej kilogram. Ciekawa jestem czy te nowoczesne wagi faktycznie mierz膮 co maj膮 mierzy膰 tj. zawarto艣膰 t艂uszczu, wody etc. Ile teraz wa偶ysz? Fajnie, 偶e przy tak niskiej kaloryczno艣ci nie jeste艣 wyczerpany.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Kij wie.. Waga wykorzystuje pr膮d kt贸ry z elektrod przenika do ludzkiego cia艂a. Przez t艂uszcz pr膮d przechodzi z wi臋kszym trudem. Co艣 takiego. W gabinetach dietetyk贸w mo偶na znale藕膰 takie, s膮 dok艂adniejsze na pewno ni偶 te tanie 艂azienkowe. Wi臋c taki pomiar jest raczej taki orientacyjny.

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

馃毈2

馃尭23馃尭

馃尭22馃尭