🦋15/16 🦋

 Wczoraj o dziwo nie chciało mi się jeść. Uf cieszy mnie to ale dziś no odpuściłem sobie. Byłem na pogrzebie i potem na stypie, skubnołem troche rosołu i drugiego dania no i zjadłem cały kawałek placka jakiś sam biszkopt z bitą śmietaną. Ile kcal nwm. Potem czekoladę całą milke i bułke z nutellą. Żałuję no cóż jutro głodówka jako, że zajęcia w Krakowie do 15:45 generują szanse na ominięcie posiłku to szkoda by było nie skorzystać. Przymierzyłem dziś swoje spodnie czarne w których od wielu miesięcy nie chodzę i WOW. Jeszcze we wrześnie były mega ciasne, a teraz jest mi w nich wygodnie. Także warto starać się dalej kto wie jakie efekty będą za jakiś czas. Taka mała zmiana, a tak cieszy :D Ostatnio też od taty usłyszałem, że schudłem i widać po twarzy. ^u^ Jej Jeszcze długa droga przede mną eh, chcę być chudy :3
 Pomimo jedzenia mam dobry nastrój, piję sobie kawe i nie czuję potrzeby jedzenia więcej co jest rzadkie :v Bo mam tak, że jak coś sie spieprzy to rozkurwie to bardziej XDDD. Jestem pozytywnie nastawiony do następnego tygodnia, wierzę, że nie będzie wpadek.   Plan mam taki żeby jeść maks 2 posiłki dziennie i jak najmniej. Mnie mega satysfakcjonuje moment gdy zostawiam nie dojedzony posiłek. A i zasada maks 800 kcal obowiązuję przy czym no chcę jeść mniej niż 500 bo tak xd i powrót do zasady z 2015: ,,ćwicz 20 minut dziennie" Mało ale mega mnie to motywowało do systematyczności, bo w końcu to tylko 20 minut i gdy nie bede mieć siły to chociaż coś zrobię zamiast się całkowicie poddać. Lubie też przekraczać swoje wyznaczone granice. ,,20 minut dziennie? ok to będzie 40 XD" NIe jestem tym samym soba co dawniej ale skoro działało dawniej to może i tym razem zadziała. Zobaczymy. Co ma być to będzie jak to się mówi. Oki to pa lecę oglądać 9 sezon AHS ♥♥

Bilans (15.11.2019)               Bilans (16.11.2019)
2x zupka vifon                     ????
2x Kawa jakobs
45g pierogów z serek

Kawa Jakobs Milka
Razem:852

Trzymajcie się i dbajcie o siebie ♥






Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *