Przetrwałem

 No... wczoraj zjadłem najwięcej z nich wszystkich. Ogólnie było miło ale jestem psychicznie zmęczony i fizycznie. A. była i dwojga innych moich przyjaciół. Z A. w nocy do 4 rano gadaliśmy o jakiś gupotach. Jak to my heheh. Dwa intj-y się spotkały i muszą przeanalizować wszystko xD.

Dziś. Spać mi się chce. Przeglądałem wasze blogi, jakieś jeszcze od 2015 bo wtedy zacząłem się interesować społecznością pro ana, w której była moja przyjaciółka W. Słucham sobie Dwuch typów podkast.

Jedzeniowo nie jestem zadowolony, wręcz mi wstyd.
-Kubek gorący Knorr 64 kcal
-3 kawałki chleba ziołowego z thermomixa. Nie wiem dokładnie ile kcal, ale na pewno dużo z ponad 700.
-3 kawy i pewnie jeszcze wypije. Ze słodzikiem dobra jest. Jedna łyżeczka to około 11 kcal. Piję bez mleka

Trzymajcie się kruszynki, miłego dzionka i wgl ♥♥♥

Komentarze

  1. oh hoho poszukałbym jakieś z tego okresu Dziena Wzajemnie UwU ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze mieć z kim tak o wszystkim pogadać ^^
    Ja zaczęłam się interesować jakoś w 2012. Ehh, te czasy xd
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *