馃24馃

Chce si臋 zabi膰 :) Obiad rodzinny zajebi艣cie. Jakie艣 t艂uste obrzydliwe mi臋so. Potem ten jebany tort. :D

 Trudno jutro zrobie sobie dzie艅 do 50 kcal. I zaczn臋 regularnie codziennie 膰wiczy膰 po 20 minut. Systematyczno艣膰 jest bardzo wa偶na.

Podsumowuj膮c tydzie艅 uda艂o mi si臋 schudn膮膰 1,7 kg :D (gupi zawsze ma szcz臋艣cie XD) co mnie niezwykle cieszy. Licz臋 na to 偶e uda mi si臋 utrzyma膰 tempo do 艣wi膮t i by膰 w najchudsz膮 wersj膮 siebie w ten zajebisty dzie艅. :>

 Kocham patrze膰 jak codziennie waga leci w d贸艂. Wci膮偶 wa偶臋 du偶o. Wci膮偶 mam mn贸stwo t艂uszczu. jestem zdeterminowany by chudn膮膰 dalej. Wgl mam troch臋 gorszy apetyt przez dutilox.

 Babcia zacz臋艂a co艣 podejrzewa膰 ale chyba uda mi si臋 j膮 jako艣 uspokoi膰. Zrobi臋 jak膮艣 ma艂o kaloryczn膮 zupe i b臋d臋 j膮 jad艂 przy niej i b臋d臋 zabiera艂 jakie艣 偶arcie do pokoju 偶eby widzia艂a, 偶e jem a na nast臋pny dzie艅 wywal臋 do kosza gdy b臋d臋 szed艂 do pracy. Chc臋 mie艣ci膰 si臋 w 300 kcal maks 500. Mam wyrzuty sumienia 偶e musz臋 ok艂amywa膰 ludzi i marnuj臋 jedzenie. Jeba膰 to. Cel u艣wi臋ca 艣rodki. P贸ki nie wiedz膮 to krzywdz臋 tylko siebie :D

Trzymajcie si臋 chudo ♥

Edit: Dzi臋ki ci Mirabelle 偶e zwr贸ci艂a艣 mi uwag臋 na b艂膮d. Nie wiem jakim cudem tego nie zauwa偶y艂em. Bilanse zosta艂y poprawione nie s膮 dok艂adne w stu procentach. 殴le bym si臋 czu艂 zostawiaj膮c takie nie mo偶liwie ma艂e.

Komentarze

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

馃毈2

馃尭23馃尭

馃尭22馃尭