馃10馃

 [Nie mam ju偶 pomys艂贸w na tytu艂y eheh ^^']

 Wsta艂em o 10:30. Obudzili mnie na 艣niadanie. Wywin膮艂em si臋 jako艣. Uf Uf ^^ Ale mia艂em niez艂y zawa艂 serca. Brat przyszykowa艂 t艂ust膮 jajecznice z papryk膮 i cebul膮. Czyli w pizdu kcal.

 Nie by艂o d艂ugo neta wi臋c s艂ucha艂em sobie muzyki i ogl膮dn膮艂em z mamom jaki艣 艣wi膮teczny film na HBO. A raczej ko艅c贸wk臋 :'3

 Gdy w艂膮czyli ogl膮da艂em mukbangi. Jak to ogl膮dam to odechciewa mi si臋 je艣膰. Nie wyobra偶am sobie takich ilo艣膰 jedzenia w siebie wpycha膰. Jedynym przekle艅stwem s膮 s艂odycze.

 Na obiad bylo leczo z wczoraj. Wzio艂em sobie na g贸re do swojego pokoju, by m贸c go nie zje艣膰. Rzadko si臋 zdarza, 偶e w niedziele nie jemy razem obiadu.

 Ogl膮da艂em r贸wnie偶 filmiki na yt os贸b z zaburzeniami od偶ywiania gdzie pokazywali co jedli w ci膮gu dnia, w tym napady. Mn贸stwo 偶arcia. :( Na sam膮 my艣l o tym dostaje mini zawa艂ku. Nie chc臋 wi臋cej przez to co one przechodzi膰. One s膮 chore, ale ja nie. Nie chc臋 d艂u偶ej usprawiedliwia膰 swojego lenistwa. Bo tak naprawd臋 halloween by艂o okazj膮 by nic nie zje艣膰. Jedynym przeciwnikiem by艂em ja sam :)

 Obejrza艂em kilka odcink贸w Ito Junij: Collection. St臋skni艂em si臋 za anime, a zw艂aszcza za tymi z pojebanym klimatem i nutk膮 tajemnicy ^^

 Wejd臋 jescze na wasze blogi i b臋d臋 ogl膮da艂 liajwa. Tylko nie wiem czyjego xD A wi臋c i lakarnum nadaj膮 w tym samym czasie. Grrrr XD

膯wiczy艂em 45 minut
Bilans:
-Kawa Jacobs Kronung
-2x herbata owocowa
-Kisiel o smaku 偶urawiny
-Kubek knorr ros贸艂 po chi艅sku (ta jedyna jak na razie mi smakuje)
Razem: 180

 Trzymajcie si臋 chudziutko i cieplutko :*






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

馃毈2

馃尭23馃尭

馃尭22馃尭