馃28馃

Uszanowanko!

Eh mia艂o by膰 dzi艣 300 :/ Wyszed艂 bilans na jutro czyli 350 xd Ups.. No to jutro za to zjem ok 300 i b臋dzie git.

Og贸lnie my艣la艂em, 偶e b臋d臋 si臋 gorzej czu艂 ale nie by艂o mi mega s艂abo rano, wi臋c nie zjad艂em nic na 艣niadanie.

Eh mog艂em zn贸w wywali膰 obiad ale no g艂upio mi by艂o zabiera膰 obiad na g贸r臋 bo widzia艂em, 偶e babcia bardzo chce bym zjad艂 go z bratem na jej oczach. Wi臋c ok. Jad艂em powoli, bardzo powoli. Gdzie艣 si臋 szlaja艂a, wi臋c nie zjad艂em za wiele. Ale by艂em mega ze stresowany. Mimo tego czuje si臋 dumny 偶e nie odpu艣ci艂em i nie zjad艂em normalnie wszystkiego. Tak, taka my艣l si臋 pojawi艂a by jebn膮膰 tym wszystkim i na偶re膰 si臋 jak dzika 艣winia. Szybko min臋艂o. Jutro b臋dzie lepiej. Jad臋 do Krakowa na 13. Jeszcze nie wiem co jutro zjem. Wiem, 偶e na pewno nie to co b臋dzie na obiad zrobione przez rodzink臋 ;)

Dzi艣 znalaz艂em ile wa偶y艂em. 26.08.2019- 44.3 W ci膮gu tych miesi臋cy schud艂em 7 kg. To ma艂o jak na taki okres czasu. Ale schud艂em. Motywuje mnie ta my艣l. Ciekawe ile schudn臋 do 艣wi膮t. :>

Bilans:
Marchewki
Tu艅czyk rozdrobiony w wodzie
Nuggets 
Pol臋dwiczka panierowana z kurczaka
Gumy orbit
Razem: 350

Komentarze

  1. To i tak bardzo pi臋kny bilans <3 Wow, 7 kg to naprawd臋 fajny wynik, gratuluj臋! ;*

    OdpowiedzUsu艅
  2. Wow, 7 kg to naprawd臋 du偶o! Moja waga po tylu latach odchudzania spada niebotycznie wolno tak偶e ka偶da nawet najmniejsza zmiana cieszy. Powiniene艣 by膰 dumny z tych 7 kg, a nie mi tu narzeka膰.
    Bilans super. Gratuluj臋.
    Trzymaj si臋 ciep艂o~!
    ~Mirabelle

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

馃毈2

馃尭23馃尭

馃尭22馃尭