🦋25🦋

 Witajcie ♥
Wstałem rano z kacem słodyczowym. Zmęczony itp. Poszedłem do apteki i kupiłem pierwsze w życiu tabletki przeczyszczające. W pracy wziołem 3. Szybko minoł czas. Mój brzuch się oczyścił z syfu który w siebie wczoraj wjebałem. Czuję ulgę.

 Jestem zmęczony.

 Porozmawiałem chwilkę z babciom. Oglądałem filmiki na yt i zacząłem nowy seriał Bractwo czerwonej Opaski. Jest tam osoba z anoreksją i ze względu na nią sięgnąłem po ten serial. Dziś może sobie jeszcze porysuję. Oczywiście zajrzę co tam u was słychać UwU

Psychicznie czuje się jak śmieć. Samotny. Trudno. Nie jadłem nic. Nie zasługuję. Mam ogromne wyrzuty sumienia. Nie wiem czy jutro coś zjem czy nie. Kawa pomaga na głód. Mamy nie będzie. Mam woreczki na jedzenie. Pewnie nie. Albo jedną rzecz. Nie wiem.

Bilans:
Kawa (bez mleka)
Zielona herbata
Woda
Razem: 0

Trzymajcie się ♥♥

Komentarze

  1. Nie chcę się nikomu narzucać. Mam dwoje kochanych przyjaciół ale czasem tak jakoś nic nie zmienia tego jak się czuję. Chyba każdy tak ma..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *