Środunia

 Musiałem w robocie sprzątać na półkach z kopertami. Eh eh 4h jakoś przeżyłem xD

 Oglądałem dziś halloweenowe przepisy na yt. Zaprosiłem moich ziomków na 8 listopada. >.> Tak wiem, że Halloween jest 31 października. Nigdy nie obchodzimy go w ten dzień :/ Jakoś tak nie możemy się zgadać na ten dzień. Chociaż.. Bo chodzi o to że tym razem ja ich zaprosiłem a mam 70 zł do końca mieś x''''D wiec no. Dupa. Mi by pasowało Halloween bez jedzenia ale no nie wypada :'D


Bilans: 
Kanapka z miodem
4 pierogi ruskie
zupka vifon 
Kawa
Razem: 800/1200


Trzymajcie się

Komentarze

  1. Kocham helloween <3 Super bilans. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki bilans <333 tylko ta zupka chińska xD ale rozumiem że oszczędność hajsu, sama jestem trochę biednym studentem. O, mam pomysł. Zrób imprezę, nich każdy ziomek przyniesie 1 rzecz do jedzenia lub picia. I już masz niskobudżetową imprezę. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *