#1

Bilans:
Kawa Starbucks Skinny Late no sugar 220 ml
Gumy orbit bubblemint 3g
Pierożki z serem Anka z Mszany Dolnej 85g
Razem:
333/500 

Ćwiczenia:





 Byłem dziś u psycholog. Dzięki mamie która w porę mnie rano obudziła udało mi się być punktualnie. Jako, że sobie zaspałem, ominąłem śniadanie. 
 Bardzo lubię Panią K. Jest taka miła i czuć, że ma dużo w sobie empatii. Nie jest taka sztuczna i też nie czuć żeby traktowała cie jak upośledzonego, jak to w zwyczaju mają pedagożki w szkole. 
 Dziś robiłem testy. W jednym miałem zaznaczyć w ilu procentach zgadzam się z podaną cechą. Jestem: wrażliwy i od 1-5.
Drugi to test na inteligencje. Był podzielony na dwie części. Pierwsza miała 4 testy i pytań po 15 oraz czas dłuższy, a druga część, krótszy czas i trochę mniej pytań. Zauważyłem, że część sie powtarzała. Były trzy typy zadań.
  • 1 Dopasuj obrazek do całości
  • 2 zaznacz który z podanych obrazków nie pasuje 
  • 3 Zaznacz gdzie pomimo innego ułożenia figur kropka będzie znajdywała się w tym samym miejscu. 

 Czuję, że jestem przeciętny albo nawet trochę poniżej. Od zawsze jestem jakiś taki zacofany i muszę dłużej się zastanowić nim coś powiem czy zaznaczę odpowiedź. A mimo tego i tak mowie w sposób jakiś taki ułomny i nie poprawny gramatycznie, a w zadaniach nie mogę sprecyzować często odpowiedzi. I właśnie przez to na maturze z podstawy polskiego mam 23%. A czemu 48% z rozszerzenia? Tego nie wiem XDDD 
 Ekchem A SKORO O TESTACH JUŻ MÓWIMY TO FAJNE JEST MBTI  https://www.16personalities.com/pl/darmowy-test-osobowosci ten wydaje mi się być bardziej profesjonalny od tego co "sądzę o sobie" nie rozumiem co miał na celu. Wykluczyć narcyzm? Jak chcecie to sobie zróbcie. Szczerze jestem ciekaw co wam by wyszło hihihi. Mam małe zboczenie na tym punkcie i lubię ludziom przypisywać jakimi typami są. Ja jestem INTJ hihi

Komentarze

  1. Bilans cudny <3
    O, MBTI znam ten test, powtarzałam go mnóstwo razy. Zawsze wychodzi mi INTP, więc podobny wynik do Twojego ^^ Chociaż, gdy byłam młodsza to zawsze moim wynikiem było INFP.
    Trzymaj się mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja INTP osobowość geniusza heheh Ty też ♥ UwU

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *