Nie jest źle♥

 Em em em do 5 w nocy, przeglądałem aliexpres. Zszokowany jestem tym ile zajebistych rzeczy mogę tam znaleźć. Będę sobie kupował alternatywne ciuszki i gdy w końcu będę chudy, będę się tak nosił.   Postanowiłem, że jeżeli dobije do 30 kg (142 wzrostu przypominam)
to pofarbuję sobie włoski u fryzjera na jakiś ładny kolorek, pewnie fiolet albo błękit. Mam zimny odcień skóry, więc w takich i czarnych wyglądam najlepiej. Miałem raz rude, średnio wyglądałem. Nie pasowały mi. Włoski w końcu zetnę, ale zrobię to sam. W tych sprawach nie ufam fryzjerom.
 Jednak na razie czekam, aż ujrzę moją rekordowo niską wage- 37/36
To już tak blisko *-* Gdybym nie miał wpadek, byłoby szybciej. No ale życie. Grunt że waga spada.
 TAK SPADŁA !!!! :D 39,5 kg dziś rano waga pokazała. Ale się cieszę.
Mam nadzieje że za tydzień uda mi się dobić do 37 kg ^u^
 Ostatnio mam lekkie załamki. Ale chyba wiem skąd. Myśl ta doprowadza mnie do dysforii. No ale cóż taka anatomia. Nie przeskoczę tego. Ale mając świadomość tego, że nie potrwa to długo łatwiej jest się ogarnąć. A gdy nadejdą te dni nie będę miał problemu z jedzeniem. No bo jak jeść kiedy cie napierdala brzuch, tak, że myślisz, że masz srake??? XDD
 Postanowiłem, że ułatwię sobie sprawę i nie będę wliczał owocków i nie będę dążył do maks 300 kcal. Tak ostatnio moją ambicją było jeść maks 300/400 kcal a najlepiej 200 coś. Zjesz 800? Zjesz owocki i warzywka to nic.
 Będę regularnie ćwiczył. Co drugi dzień jakieś od 30/40 min w tym tygu ćwiczenia a w inne dni interwały szybkie. Czy to wyjdzie? Zobaczymy ;3
 Dzień był fajny. Spotkałem się z W♥ M i D w Krakowie. Kupiłem sobie -pióro do rysowania ze stalówkami
-tusz chiński
-naklejki halloweenowe, którymi przyozdobiłem mój szkicownik.(tiger)
-kubek w kształcie czaszki czarnej :O (tiger)
-zaparzacz do herbaty w kształcie pająka (tiger)
-torbę LGBT xd (tiger)
 Żeby nie rzucić się na jedzenie postanowiłem posprzątać troszkę pokój. :> Mam biurko, ale jest wbudowane pomiędzy szafkami, przez co oświetlenie jest kijowe, i raczej mi służy za półkę. Podczas remontu wynieśli biurko z pokoju mamy. Może go wstawię do siebie, co będzie zagracał garaże xd. Kupię sobie jeszcze lepsze pudełko na pro markery, by po prostu było bardziej minimalistycznie i estetycznie. Natomiast mój kubek-czaszkę, w zasadzie dwa kubki  mam w kształcie czaszki, tylko że drugi jest z kiku, użyłem jako kubki na ołówki i moje białe cienkopisy. Pewnie kupie więcej tego typu kubków by mieć na kredki xd. Wolę w ten sposób użyć kubeczki, bo ich nie zniszczę herbatą, i mi nie pękną pod wpływem ciepła, bo z tym różne bywa.
 Trzymajcie się chudziutko, kruszynki :* 
Bilans:
15g chleba
260g jabłek
Obwarzanek krakowski z sezamem
Razem: 512


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸23🌸

🌸22🌸