NIE PIJE WIĘCEJ MONSTERKA

 Psychicznie dobrze, fizycznie źle x.x Głowa mnie boli po czerwonym monsterku. Niby dobre to ale pozostawia na języku jakiś dziwny posmak. Nigdy więcej xd Kiedyś mogłem pić dwa dziennie i nic mi się nie działo, a dziś. Nie jestem wogule głodny. Mój metabolizm jest jak widać mega słaby. Ciężko jest mi się zmotywować do ćwiczeń, jak na razie. Spacerki się nie liczą. Oczywiście się spóźniłem i byłem na 9 zajebiście :'D Ale przypału nie było. A gościu mówił o tym co się wogule znajduje w photoshopie. Jako, że obsługuję inne programy graficzne, to z powodzeniem mógłbym do tego wszystkiego dojść sam photoshop jest dla mnie intuicyjny >.> Praktycznie nic nie straciłem. Był tam taki starszy pan. Siedziałem koło niego. Niestety.. To takie dziwne widzieć jak ktoś ma problem z czymś co dla ciebie jest oczywistością. Nie umiał ściągać grafik, miał problem z wyszukiwarką. Nie ogarniał w jakim programie w danym momencie siedzimy. Ja rozumiem, starość, dawniej nie było takich technologii ale po prostu mnie przeraża, że kiedyś i dla mnie oczywistości będą nie do ogarnięcia. Idę poczytać wasze blogi i potem spać Trzymajcie się ♥w♥
Bilansik:
Chleb z łyżką powideł śliwkowych
Sałatka z biedry z kurczakiem 295g ma 230 kcal w 100g ma 78
Monsterek 500 ml
Razem: 378

Komentarze

  1. Ładny bilans, taki nie za duży, chciała bym taki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla chcącego nic trudnego heheh :D Moja ma problemy z telefonem ale ogólnie radzi sobie świetnie, przegląda strony, używa fb

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *