:/

Eh jednak zmiana planów :''D. Lelel nie zgubiłem się ani nie spóźniłem nigdzie. xD Wszystko poszło sprawnie i szybko. Załatwiłem szkołe. O dziwo sekretarka nie prosiła o świadectwo i zdjęcie do legitymacji. Boję się, że nawet jak zapłacę i wyślą mi plan zajęć to mnie nie przyjmą bo nie dostarczyłem całego kompletu dokumentów :< Ale się ciesze w sumie że posłuchałem mamy. Uwielbiam projektowanie grafik i chcę się uczyć. Załatwiłem też psychologa do opinii o transseksualizm. Bardzo miła pani, czułem, że wie co robi i że ma doświadczenie w takich sprawach. Testy osobowości zostaną zrobione w październiku a wizytę kolejną do niej nie mam umówionej ale raczej listopad/grudzień. Muszę przygotować życiorys. Zastanawiam się czy mi kasy starczy na to wszystko. Muszę w następnym tygodniu przepracować codziennie 6h a nie 4 wtedy bym miał coś koło 840 zł. Muszę sprawdzić ile wizyty wyniosą. Prawdopodobnie dalej będe pracował w drukarni bo ciężko znaleźć jakąś dobrą prace na pół etatu. Trochę dupa bo wolałem na cały etat bo więcej pieniędzy i bardziej by się opylało... no ale dobra. Teraz popijam kawę. Mama pojechała do sklepu. Wróciłem koło pierwszej i trochę głupio mi było mówić że już jadłem. Siedzieliśmy przed telewizorem i oglądaliśmy jak teściowa z synową gotują ;v trochę to podobne do Ugotowanych tyle że finał nie jest w jednym odcinku. Zjadłem paprykarz z ziemniakami.Chyba tylko śmietanę dodawała do niego i paprykę z proszkowaną i mięso cielęcinę. Przynajmniej nie będzie mówić żebym więcej jadł :D. Oki to pa.
Bilans:
Kromka chleba z powidłami śliwkowymi
Paprykarz z cielęciną i ziemniakami
Kawa z miodem
Razem: 684

Komentarze

  1. Wygląda na to, że masz teraz sporo na głowie. Powodzenia z załatwianiem wszystkich spraw! A bilans super. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Poradzisz sobie. Najważniejsze to się nie poddawać.
    Trzymaj się chudo <3
    -Fatty00

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸23🌸

🌸22🌸