*:・゚✧ 30 ✧・゚: *

Uszanowanko 
Obudziłem się dziś o 5 rano. Od 6-10 się uczyłem. Waga + 0,7 kg :""""D O 10 zszedłem na dół do rodzinki.
Mama wysłała mnie do sklepu. Gdy wróciłem rysowałem, oglądałem Dwuch typów podkast, niekrytegokrytyka, jakieś sketchbook toury.
Obejrzałem przed ostatni odcinek 4 sezonu My hero academia. Bardzo lubie to anime i przykro mi, że za kilka dni to będzie koniec. Jednak wydaje mi się, że zrobią kolejny sezon.
Wieczorem jeszcze sobie coś po powtarzałem do maturki z polaka.

Bilans:
-Kawa czarna
-3 parówki z serem w cieście z thermomixa (bez parówek)
-Gumy do żucia
Razem: 800?

Bayo

Komentarze

  1. Nigdy nie oglądałam anime, może jak mam teraz wolny czas to sb obejrzę. Pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jak wcześnie wstałeś. I aż cztery godziny nauki, brawo <3 Chyba się skuszę na obejrzenie My hero academia ^^ Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, raczej się nie zawiedziesz ;3 Dziękówa ^3^

      Usuń
  3. Jak ty to robisz, że wstajesz o 5, a od 6 się uczysz ? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednorazowy wyskok. Chciałbym, żeby to była rutyna ale to ciężkie xddd Nie wiem co mi się wczoraj stało XDDDDD

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *