*:・゚✧ 22 ✧・゚: *

Uszanowanko ;*

Ogarnąłbym się w końcu. Mam nadzieje, że pisanie tu codziennie postów zmusi mnie do bycia bardziej produktywnym.

Co jest. przesz chcę być chudy? Wystarczy po prostu nie wpierdalać za dwóch.

Plan był dobry-  jeść raz dziennie, góra dwa. Obiad i owocki. (w rozsądnych ilościach -,- )

Nie jem aż tak dużo słodyczy. Nie był to typowy napad. Raczej ilość jedzenia jaką normalnie bym spożył. (dlatego teraz jestem ulany :D) Nie jem śniadań. Po obiedzie nie chce mi się jeść mam totalnie wyjebane na jedzenie dopiero koło 18/19 przypominam sobie o jedzonku. Nie jestem jakiś głodny. Ale nadrabiam- kolacja i śniadanie na raz plus przekąski X''''''D. Mam tak od jakiegoś czasu. Więc... raczej powinno być już teraz co raz lepiej. Wystarczy te jedną fale kryzysu przetrwać. Wystarczy chcieć wytrzymać :) Jeszcze nie przekroczyłem wagi startowej... Jeszcze
Poniedziałek jutro.  Może potrzebna mi była przerwa?

XDDDDDDDD mi? od czego?

Jedyny cel i obowiązek jaki na siebie narzuciłem, jak w ogóle śmiem mówić, że to za dużo.

Dziś dzień spędziłem na graniu w msp2, oglądaniu yt i DTP, i jedzeniu.


Trzymajcie się ♥

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

🌸23🌸