*:・゚✧ 28 ✧・゚: *

Uszanowanko 

Dziś wstałem o 10. Zjadłem śniadanko. Umyłem podłogi w całym domu i poszedłem do sklepu po produkty do obiadu. Sobie kupiłem na jutro Blacka Mojito Zero, zieloną herbate i kawę. Zrobiłem sobie chwilkę przerwy. Mama pojechała z braćmi do fryzjera. Gdy wrócili zabrałem się z braćmi za kończenie roboty z gałęziami. Potem przerwa na obiad i znów praca. Zeszło nam do 17. Później ogarnąłem się i oglądałem filmiki na yt. Jak trochę odpocząłem pouczyłem się i przyszła pora na relaks. Grałem w moviestarplanet i oglądałem yt.

Bilans:
-Pieczywo chrupkie + almette
-Makaron z kurczakiem w sosie pieczarkowym (???)
-Owsianka malinowa + truskawki
= ~917 :/

Bayo

Komentarze

  1. U cb taki trochę dzień produktywny u mnie leniwy😅 Też kiedyś miałam movisterplanet, aczkolwiek nie pamiętam hasła. Trzymaj się😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż obie odpoczęłaś od żyćka mam nadzieje ;3 Och szkoda bo bym zaprosił :< ♥

      Usuń
  2. Po pracowitym dniu każdemu należy się relaks :)
    Trzymaj się ♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładny bilans <3
    Co najczęściej oglądasz na yt? Polecasz może jakiś fajny kanał?
    Trzymaj się mocno :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸23🌸

🌸22🌸