*:・゚✧ 25 ✧・゚: *

Uszanowanko :>

Wstałem ciut wcześniej bo o 9:40. Nie zjadłem śniadania. Poszedłem przywieść drzewo do piwnicy i na zakupy. Później chwilkę się uczyłem i piłem kawusie bez mleka i cukru.

Koło 14 zjedliśmy z rodzinką wspólny obiad- pizza domowa. Ja zjadłem jeden mały kawałek. Byłem rano meeega głodny. I ten kawałek mnie nie nasycił >.< więc zabrałem jabłko (157g) i 11g czekolady z orzechami. :< Przez resztę dnia nie jadłem nic.

Chciałem uzupełnić stronę w szkicowniku. Miałem w głowie pozę jaka by fajnie wyglądała i przez ponad 30 min szukałem jakiegoś dobrego zdjęcia. Chciałem by ta strona była poświęcona tylko ćwiczeniom anatomii, a nie jakimś bazgrołom rysowanymi z głowy. Wkurzyłem się i zrezygnowałem. :/

Bayo  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *