*:・゚✧ 27 ✧・゚: *

Uszanowanko

Obudziłem się jakimś cudem o 7. Do 8:30 leżałem sobie, przeglądając internet. Zszedłem "po śniadanie". Przetarłem z kurzu półki i stolik. Wyniosłem choinkę, która stała na półce zdecydowanie za długo. Pouczyłem się. Później odkurzyłem podłogę w swoim pokoju i jeszcze w pokoju najmłodszego brata, u mamy, w łazience, ubikacji, kuchni i w salonie. Przetrzepałem wycieraczki na których były poukładane buty i znów poszedłem się uczyć.
Po południu byłem w sklepie po cole zero dla siebie i coś tam dla mamy i brata. Zjedliśmy obiad i zabrałem się za naukę. W tym czasie bracia wycinali jakieś krzaki w ogrodzie. Mama prosiła bym im pomógł. Jak skończyłem naukę to ciupałem z nimi gałęzie.
Oglądałem yt i na kolacje jabłko i bułka z parówką, ale bez parówki bo wyjąłem, żeby było mniej kcal. Mogłem tego w ogóle nie jeść f...

Waga +0,1 :v ? Myślałem, że więcej będzie.

Bayo

Komentarze

  1. Super dzień!! Dużo zrobiłeś a o bilansie nawet nie wspomnę <3. Zazdroszczę <3
    Trzymam za Ciebie kciuki. Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej ale bilans masz świetny, nie wiem dlaczego narzekasz. Zresztą z tego co piszesz wynika, że trochę się dziś ruszałeś więc nie jest źle naprawdę :)
    Trochę więcej wiary w siebie i będzie jeszcze lepiej, mówię ci ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy nie jestem pewien kcal to tak mam Postaram się mniej narzekać Dzięki ^w^

      Usuń
  3. Zazdroszczę tak produktywnego dnia, oby mój dzisiaj był taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zrobiłeś tego dnia ^^ Trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas trzeba być produktywnym xd ♥

      Usuń
  5. Oj, widzę, że produktywnie haha i tak trzymać! Kwarantanna kwarantanną, ale trzeba dalej żyć. Bilans też super, jak już dziewczyny przede mną napisały - nie masz na co narzekać.
    Trzymaj się ciepło.
    ~Mirabelle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam sie sobie dziwie, że tyle zrobiłem ;D Racja ^-^ ;*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *