🌸18🌸

Uszanowanko

Od 7 jestem na nogach. Miałem od 8.00 zajęcia przez neta. To chyba pierwszy raz kiedy się nie spóźniłem hah xD Taka forma nauczania zdecydowanie mi odpowiada. Dużo mniej stresu. Czas do tej 16 minął mi bardzo szybko. Potem robiłem zadania na obecność. Trzeba było menu zaprojektować w indesign i jeszcze w benderze 3d zrobić stół plus jakieś inne przedmioty. Średnio mi to wyszło. Muszę się zmotywować do ogarniania tych programów.

Przez okres przed i po świąteczny waga się wahała. Wiadomo, że jak zje się za dużo to będzie więcej. Po takich incydentach jadłem mniej i po kilku dniach wracała. Kilka razy brałem tabletki na przeczyszczenie. Nie wymiotowałem. Bałem się, że cały wysiłek znowu pójdzie na marne i przytyje do wagi startowej. Ale tak się nie stało. :> 

Obiadu prawie nie zjadłem bo mamcia gotowała ruskie w wodzie z olejem :C U was też rodzina tak gotuje? U mnie jeszcze mama czasem jak gotuje makaron to dodaje niego oleju. Kiedyś myślałem, że to konieczne żeby nic się nie spaliło i garnek nie rozwalił. >...<

Bilans:
-Pieczywo chrupkie + almette pomidorowe
-6x guma do żucia + kawa czarna + Pepsi Mango
-kawałek ruskiego pieroga
Razem: ~ 200

Bayo

Komentarze

  1. Ten bilans masz cudowny! Marzy mi się taką samodyscyplina. :) I dobrze, że nie wymiotowales to krzepi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz proszę, jesz tak w ramach diety odchudzającej czy to wynika ze strachu przed jedzeniem? Nie polecam przeczyszczaczy, to świństwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dążę do utraty masy ciała ale chyba to już przez strach przed jedzeniem. Stresuję się gdy mam coś zjeść. A wyrzuty sumienia towarzyszą mi nawet jeśli zjem mało. Ale mam dni, gdy potrafię zjeść ponad 3000 tyś kcal. Wiem, że nie muszę jeść prawie nic żeby schudnąć a mimo wszystko i tak czuję taką potrzebę.
      Masz racje, że to syf.

      Usuń
  3. Też wolę zdecydowanie takie lekcje i to z tego samego powodu <3
    Dokładnie tak samo gotuje, a nawet jeszcze gorzej..
    Też ostatnio skończyłam na przeczyszczaczach <3
    Podziwiam Cię za te niziutkie bilanse
    Trzymaj się cieplutko j

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku masakra xc
      Nie bierz ich zbyt często proszę :C Uważaj na siebie ♥

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *