🌸20🌸

Uszanowanko

 Dzisiejszy dzień był trochę mniej leniwy. Robiliśmy z mamą porządki w szafach. Przepatrzyliśmy w czym już się nie chodzi. Musiałem pójść do sklepu po większe worki, by upchać te wszystkie ubrania. U siebie w pokoju też zrobiłem porządek z ubraniami. Większość ubrań, jeszcze z czasów podstawówki, wreszcie się pozbyłem. Jutro te worki oddamy do kontenera z odzieżą używaną. Reszta dnia- standardowo, yt, szkicowanie.

Bilans:
-Pieczywo chrupkie + almette
-trochę makaronu ze szpinakiem
-Truskawki mrożone + borówki amerykańskie
-Żelek banan + jeden bake rolls
-Kawa czarna + pepsi mango + gumy do żucia
Razem: 385

Bayo

Komentarze

  1. Smakuje Ci ta pepsi mango? Ja nie mogę na razie znaleźć a nie wiem czy warto szukać :D Też muszę zmotywować się do sprzątania. Super Ci idzie! 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo bo jest słodziusia i czuć troszkę posmak mango. Przynajmniej ja czuje ;D ♥

      Usuń
  2. Takie porządki mega oczyszczają, ja powoli też robię u siebie w mieszkaniu. Super bilans, trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bilans <3
    Też ostatnio wywalałam ubrania z podobnego okresu..
    Trzymaj się i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę to sporo osób teraz oczyszcza swoje szafy ze strachy szmat. ♥

      Usuń
  4. Piękny bilans. Ja też na wiosnę robię porządki w szafie. I zawsze coś znajdę do wywalenia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *