2/ᐠ。‸。ᐟ\

Wybaczcie za nieobecność. Nic się u mnie ciekawego nie działo. Dziś czilera i utopia. Oglądałem z mamą Nasz nowy dom. YT i w zasadzie tyle. Dużo zjadłem. Porzuciłem dietę. Mam dość.

Może kiedyś indziej. 
Chcę jeść jak najmniej tak do 700 Najlepiej 300. Ćwiczyć jak najczęściej.
Bardzo, bardzo chcę w te wakacje mieć najniższą wagę w życiu jak dobije do 30kg (142 cm wzrostu) do czerwca to będzie świetnie *-* Nie liczę na nic więcej.

Trzymam za was kciuki, niech ten miesiąc będzie lepszy od poprzednich ฅ^•ﻌ•^

Komentarze

  1. Oby do czerwca udało Ci się osiągnąć swój cel <3 i pisz teraz częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia ze wszystkim. Również mam nadzieję, że ten miesiąc będzie lepszy :) Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bez kitu, chyba mało kto jest zadowolony ze stycznia.:(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚬2

🌸22🌸

*:・゚✧ 6 ✧・゚: *